Un aperitiv simplu ca buna ziua: Guacamole

Sunt cateva lucruri pe care Adi le face mai bine ca mine, cum ar fi: reinstalatul de windows, parcarea laterala pe partea stanga, datul cu placa si pasta de guacamole. Astazi n-o sa va povestesc despre primele trei, ci despre (probabail banalul) guacamole pe care l-am facut aseara.
Dat fiind faptul ca am primit legumele de la ASAT, am facut o salata mare-mare cu ele. Si pentru ca si avocado era "perfect copt" am zis ca-l facem guacamole. Si l-am facut:
Ingrediente:
  • un avocado
  • o ceapa mica
  • un ardei iute (asta fiind cam iute, am pus doar jumatate)
  • un ardei kapia
  • 4-5 rosii cherry
  • zeama de la o jumatate de lamaie
  • 2 linguri ulei de masline
  • coriandru proaspat (optional)
  • 1 catel de usturoi (optional)
  • sare, piper

In mai putin de 5 minute se fac urmatoarele:
Toate ingredientele cu exceptia ardeiului kapia si a rosiilor se amesteca in robot. Exista si varianta maruntirii si pasarii lor cu furculita pentru cine nu are robot de bucatarie. La sfarsit se adauga ardeiul si rosiile taiate bucatele. 
L-am servit (cu pofta) pe crackersi de secara, alaturi de salata de cruditati.

Chiar daca are inconvenientul ca de cele mai multe ori il gasim necopt si trebuie sa asteptam pana se coace, avocado merita toate laudele deoarece reprezinta o sursa excelenta de grasimi bune, proteine, vitaminele A, E, C, K, complexul B, calciu, magneziu si fier. Recent s-a descoperit ca ar avea rol anticancerigen si de mentinere a colesterolului la valori normale.
Iar mie imi place ca poate fi combinat atat in deserturi, cat si ca fel principal.

Comments

Popular Posts