Just another cheeseless cheesecake

Azi am facut (si savurat) cheescake-ul de pe blogul Oliviei Steer, despre care Adi a zis ca e al doilea preferat, dupa cel cu branza :).


Respectand intru' totu' reteta a folosit:
  • 1 cana si jumatate de caju (inmuiat in prealabil)
  • 1 cana de migdale
  • 1 cana de suc de portocale (sau doua portocale stoarse)
  • 2 linguri de miere
  • 1 lingura de ulei de cocos
  • 1 lingura de agar-agar (asta e un gelifiant natural din alge)
  • 1 pumn de stafide
  • 1 lingura de mac
  • praf sau esenta de vanilie
  • coaja de portocala razuita
Blat:
Pentru blat am rasnit migdalele si le-am amestecat cu o lingura de miere si cu uleiul de cocos. Apoi l-am asezat si presat pe fundul unei tavi cu pereti detasabili.

Crema:
Am macinat si amestecat nucile caju, sucul de portocale, o lingura de miere, vanilia si coaja de portocala. Am adaugat stafidele si o jumatate de cana de apa in care am fiert 2 minute fulgii de agar-agar. Am turnat crema peste blat si am presarat macul deasupra ei. "Cheesecake-ul" asta se da la frigider si se poate consuma dupa minim 15 minute de stat la rece. Are o textura fina, cremoasa si o aroma placuta de portocale.

S-aveti o saptamana frumoasa! :)

Comments

Popular Posts