Raw Vegan Oreo

(biscuitul preferat al laptelui de migdale)

Aseara am facut biscuiti Oreo in varianta raw vegana dupa reteta de aici si azi dimineata i-am servit la micul dejun impreuna cu un pahar de lapte de migdale. Si pentru ca au fost deliciosi, o sa va zic cum am procedat.

Pentru biscuiti:
  • o cana de nuci/alune macinate (eu am folosit amestec de caju, migdale si alune de padure)
  • 1/2 cana fulgi de cocos
  • 5-6 curmale fara samburi
  • 4 linguri de cacao sau carob (eu am folosit 50/50)
  • 2 linguri sirop de agave
  • praf de vanilie
Am amestecat toate ingredientele in robotul de bucatarie cu lama S, pana a rezultat un aluat sfaramicios si putin lipicios. L-am intins pe o plansa de bucatarie pana a ajuns la grosimea de aproximativ 0.5 cm si am decupat cerculete cu ajutorul unui paharel de shot (daca aveti forma de decupat e si mai bine, ca nu o sa va chinuiti sa-i scoateti din paharel, cum am patit eu). I-am pus in aparatul de deshidratat pentru 4.5 ore. Scula asta de deshidratat a mea nu are termostat, asa ca in mod similar se pot usca si la cuptor pana devin crocanti.

Pentru crema:
  • 5 lingurite unt de cocos
  • 1 lingurita tahini (light)
  • 1 linguita zeama de lamaie
  • 2 lingurite sirop de agave
  • praf de vanilie
Se amesteca toate ingredientele pana se omogenizeaza.
Cand sunt gata biscuitii, se ung cu crema si se lipesc doi cate doi, apoi se lasa la rece 10-15 minute ca sa se intareasca crema.
Am dat ingredientele pentru mai putina crema decat in reteta originala deoarece am vazut in comentarii ca unroa le-a ramas crema si ar fi pacat.

De mancat, se mananca in felul urmator: intai ii rasucesti, apoi lingi crema, ii bagi in lapte si ii mananci! 

La Multi Ani tuturor copiilor si celor care se mai simt din cand in cand copii! :)




Comments

  1. mi-a placut felul in care se manaca :P
    azi am facut salamul de biscuiti dupa reteta ta :P maine urmeaza degustarea :D

    ReplyDelete
  2. pofta la degustare, cum a iesit?

    ReplyDelete
  3. a fost fff bun <3
    multumesc!!! :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts