Bombonele raw cu hrisca si cocos

Azi am fost nevoita sa fac bombonelele cu cocos pe care mi-am propus de ieri sa le fac. Spun ca am fost nevoita pentru ca lasasem hisca la inmuiat cu o zi inainte si era musai sa fac ceva cu ea.
Am facut asadar niste bomboanele simple, gustoase si sanatoase, cu ajutorul sculei mele de baza din bucatarie - Philips. E a doua oara cand le fac si au iesit la fel de bune.
Reteta nu-mi apartine, dar nu mai stiu de unde am luat-o.
Ingrediente pentru 20-25 bomboane:
  • 1/2 cana hrisca inmuiata cateva ore sau peste noapte (se foloseste hrisca verde, cruda)
  • 1/2 cana nuci (orice nuci sunt bune, eu am folosit ca de obicei caju, migdale si alune de padure)
  • o cana de fulgi de cocos
  • o cana curmale fara samburi
  • vanilie
  • scortisoara

Se lasa deoparte o jumatate din cantitatea de fulgi de cocos, iar restul ingredientelor se macina in robotul cu lama "S" pana obtinem o pasta lipicioasa. Din ea formam cu mana bilute pe care le trecem prin fulgii de cocos care ne-au ramas.

Ta-naaa!

Comments

Popular Posts