Supa crema de mazare cu avocado si menta

O supa-crema verde, cremoasa si de post..
Retata originala, pe care am descoperit-o acum ceva vreme, era pentru o supa raw. Dar eu am preferat sa fierb mazarea si sa-i mai adaug cateva ingrediente. O parte din ingrediente le-am lasat crude, deci putem s-o includem la categoria semi-raw.

 Ingrediente:
  • 0,5 kg mazare
  • zarzavat de supa (ceapa, usturoi, morcov, patrunjel, telina)
  • 1 avocado
  • menta (o caserola)
  • sare, piper

Mod de preparare:
Se fierbe zarzavatul impreuna cu mazarea, sarea si piperul in 4 L de apa (eu le-am fiert 40 min in oala sub presiune). Dupa ce sunt fierte, se scoate jumatate din cantitatea de mazare si se pune deoparte. Mixam ingredientele fierte pentru a obtine o supa-crema impreuna cu avocado curatat si cu frunzele de menta. In supa-crema obtinuta se adauga sare dupa gust si boabele de mazare ramase.

E o supa care se poate servi impreuna cu smantana vegetala si merge servita si rece.

Comments

Popular Posts